فراز سطح کراتینین 3.5-2.8 آیا به این معناست بیماری کلیه برگشت پذیر است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 3.5-2.8 آیا به این معناست بیماری کلیه برگشت پذیر است

فراز سطح کراتینین 3.5-2.8 می کند که به معنی بیماری های کلیوی برگشت پذیر است؟ در واقع، بیماری های کلیوی را می توان در مراحل اولیه با درمان مناسب معکوس، اما شما نمی دانید که آیا می توانید آن را به خوبی می رود فقط از تعداد کراتینین.

پس از کراتینین فراز سطح خود را 3.5-2.8 شما نیاز به نگه داشتن مانیتور را برای یک دوره، اگر از آن می رود ثابت، حتی پایین تر از 2.8 است که ممکن است بیماری خود را نشان می دهد به خوبی می رود، اگر آن را به عقب به سطح بالا دوباره این بدان معناست که شما نیاز دارید گام بیشتر برای کنترل بیماری خود را. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین درمان بیماری کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا با بهبود عملکرد کلیه کمتر است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست

نکته کلیدی برای درمان سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. تنها زمانی که اختلال در عملکرد کلیه است بهبود یافته است، می تواند مواد زائد در خون در زمان مرخص و سطح کراتینین بالا از ریشه کاهش داد. طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی (TCM) خارجی استفاده می شود. با خرد کردن این گیاهان به صورت پودر و قرار دادن آنها در محل کلیه، مواد تشکیل دهنده فعال به ضایعه کلیه به طور مستقیم با استفاده از نفوذ است. عمدتا چهار تابع، آنها در حال گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ترومبوز وجود دارد. با کمک از این درمان، برخی از سلول های ذاتی کلیه مجروح را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.

از بالا ما می دانیم که بیماری کلیوی برگشت پذیر است، تا زمانی که شما می توانید درمان مناسب در زمان و طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر است. اگر شما علاقه مند در این درمان منحصر به فرد هستند، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا به طور مستقیم دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید. ما مشاوره رایگان برای شما در اسرع وقت فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: